فونیکس به عنوان برند لوکس زیر مجموعه مدیران خودرو اقدامات ویژه ای را برای جلب رضایت مشتریان خود ترتیب داده است که شامل برگزاری رویدادهای ویژه و جشن برای خریداران محصولات این شرکت و توجه به نیازهای ایشان می شود. در همین راستا شنبه گذشته، جشن پایان سال فونیکس با حضور جمعی از مشتریان ویژه این شرکت و با حضور تمامی مدل های موجود در سبد محصولات فونیکس برگزار شد که با معرفی یک اپلیکیشن جدید و اختصاصی برای ارتباط مشتریان و ارائه خدمات به ایشان همراه بود.
به گفته حسین مهداد، مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو: «اپلیکیشن جامع مخصوص مشتریان برند فونیکس با امکانات متنوع مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر مشتریان و حل مشکلات و سوالات این عزیزان، و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد که برند فونیکس را به اولین خودروساز ایرانی که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم های جدی برداشته تبدیل می کند.»

برگزاری 25 ایونت برای 3000 مشتری، از کارنامه های جالب توجه بخش باشگاه مشتریان مدیران خودرو و برند فونیکس در طول سال 1401 بوده است که قاعدتا در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

حضور دو مدل تازه معرفی شده فونیکس FX و فونیکس تیگو 8 پرو مکس (نسخه دو دیفرانسیل) در این مراسم مورد توجه مشتریان و خریداران مدل های قدیمی تر این برند واقع شده بود و براساس اطلاعات اولیه قرار است به سبد محصولات فعلی در سال آینده دو مدل جدید به عنوان یک سدان کامپکت و یک کراس اوور هیبریدی نیز افزوده شود. با این حساب فعالیت های گسترده مدیران خودرو در زمینه ارائه محصولات تازه و ارائه خدمات ویژه به مشتریان این برند گران قیمت در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

<دیجیاتو / منبع